NO LOVE

اگـه میـدونستـی کـه چقـدر تنهـام بـرام اشـک میـریختـی امـا اگـه میدونستـی کـه چـقـدر اشـک میـریـزم هیچـوقـت تنهـام نمیـزاشتـی.

یادمه که یه روز تومیگفتی هنوز عاشقتم

 

دیووونتم

 

حالامیگی ازت دیگه خسته شدم کم میارم

 

دردمو با کی بگم 

اگه دلخورم ازتومیخوام بدونی عمرمنی.عشق منی  

میمیرم حالا که داری میری من تنها بشم

دردمو با کی بگم؟

به جون دوتامون ازت دلخورم

میدونه خدامون ازت دلخورم

با چشمام میگفتم نباید بری

واسه گریه هامون ازت دلخورم

خیال کردی اسونه تنها شدن

ببین التماس رو توی چشمای من

خیال کردی من دل ازت میبرم

واسه اینه میگم ازت دلخورم

میخوام از ته دل دیگه گریه کنم داد بزنم

اخه عاااااااااااااااااشقتم

میخوام هرجوری تورو ببینم باز

زل بزنم توی چشم تویه کم

دستتو بگیرم که یادت بیارم قولمون رو حرفامونو

بمونیم پیش هم اخه خسته شدم باز دوباره

دلخورم از تو یه کم  

به جون دوتامون ازت دلخورم

میدونه خدامون ازت دلخورم

با چشمام میگفتم نباید بری

واسه گریه هامون ازت دلخورم

خیال کردی اسونه تنها شدن



Begin chatpc.ir Chatroom Code -->
برای ورود به سایت ایرنجوک  کلیک کنید

نظرات شما عزیزان:

sara68
ساعت10:29---16 خرداد 1391
خیلی مرسی واقعا قشنگ بود خیلی وقته دنبال این شعر بود آهنگش محشره

..selena
ساعت16:52---26 مهر 1390
خیلی قشنگ بود

lovelorn
ساعت21:49---13 مهر 1390
مي روييد. در جنگل، خاموشي رؤيا بود.
شبنم ها بر جا بود.
درها باز، چشم تماشا باز، چشم تماشاتر، و خدا در
هر... آيا بود؟
خورشيدي در هر مشت: بام نگه بالا بود.
مي بوييد. گل وا بود؟ بوييدن بي ما بود: زيبا بود.
تنهايي، تنها بود.

نا پيدا، پيدا بود.
«او» آنجا، آنجا بود.
ممنون که به وبم اومدی بازم بیا خوشحال میشم


تبسم
ساعت20:31---10 مهر 1390
داداش حســـــــــــــــــن

تبسم
ساعت20:30---10 مهر 1390
داداش حســــــــــــــــــــــن

ALI
ساعت22:37---28 شهريور 1390
سلام داداش خوبی؟
من خیلی خیلی ازت خوشم اومده میتونم عکستو ببینم بزار تو پروفایلیت
ممنونت میشم


علیرضا
ساعت13:45---18 شهريور 1390
سلام دوست خوبم لینک مارو حذف کردین؟؟؟پاسخ:vaaaaaaaaaaaaaaaa na bekhoda

dena
ساعت11:49---13 شهريور 1390
salam
mikhastam begam vebloget kheyli ghashange
omidvaram moafagh bashi
DENA


ملكه پريسا
ساعت2:30---12 شهريور 1390
بهت نمی گم دوسِت دارم،ولی قسم می خورم که دوسِت دارم بهت نمی گم هرچی که می خوای بهت می دم،چون همه چیزم تویی نمی خوام خوابتو ببینم، چون توخوش ترازخوابی اگه یه روزچشمات پرِاشک شد ودنبال یه شونه گشتی که گریه کنی،صِدام کن بهت قول نمی دم که ساکتت کنم ،اما منم پا به پات گریه می کنم اگر دنبال مجسمه سکوت می گشتی صِدام کن، قول می دم سکوت کنم اگه دنبال خرابه می گشتی تا نفرتتو توش خالی کنی ، صِدام کن چون قلبم تنهاست اگه یه روزخواستی بری قول نمیدم جلوتو بگیرم اما باهات میدوم اگه بیه روز خواستی بمیری قول نمی دم جلوتو بگیرم اما اینو بدون من قبل از تو میمیرم

ملكه پريسا
ساعت2:28---12 شهريور 1390
داداشم خيلي قشنگه.......

مجتبی (الیاس)
ساعت2:25---12 شهريور 1390
حسن جان عالی بود شعر
مخصوصا ترانه


شیده
ساعت7:32---11 شهريور 1390
کی تنهات گذاشتم داداشی

parisa
ساعت12:49---9 شهريور 1390
سلام

خيلي وب زيباي دارين

اينجانب پريسا

خدمت شما مي عرضانم

كه همسفران عشق

اپ شد

هورااااااااااااااااااااااااا ااااااااااا

و همينطرور مي عرضانم كه شما در همين لحظه به اين وب دعوت شده ايد

من منتظرتونما

اگه نياين خيلي بدين

لطفا به بقيه هم اطلاع بدين

ممنون

پس ديگه سفارش نكنم

حتما حتما بياين

ممنون.باي


داداش علیرضای نابغه
ساعت15:45---6 شهريور 1390
____________$$$$$$$$______$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$? ?$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$$
____________________$$? ?$$
______________________$$$
_______________________$

سلام همسفر
وبلاگ جاده ی عشق به روز شد
البته ببخشید که دیر خبر دادیم
تغییراتی در مطلب انجام گرفته
و هم چنین قراره وبلاگ رو تغییر بدیم
و امکاناتی بهش اضافه کنیم
سعی میکنیم از این به بعد بهتون بیشتر سر بزنیم
فعلا آهنگی برای دانلود گذاشتیم
و مطلبی در مورد فرشته ی روی زمین (مادر)
منتظر عطر حضورتون
و رد پای قشنگتون تو قسمت نظرات!!!


مهدی
ساعت1:02---5 شهريور 1390
داداش حسن بهم ثابت شده که عشق مساویست با ک ش ک


فاطمه
ساعت16:10---5 خرداد 1390
سلام داداش حسنم خوفی؟ منو لینک کن باشه؟
وب خوبی هم داری!
dokhtarnaz


شیده
ساعت19:30---4 خرداد 1390
وزی با دو چوب کبریت آدمکی ساختم تا تنهاییم را با او قسمت کنم و امروز اتاقم پر شده از آدمک های چوبی...ولی هنوز تنهایم

؟
ساعت21:39---26 ارديبهشت 1390
خیلی ریزه!

موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 4 شهريور 1390برچسب:,ساعت 1:39 توسط HASSAN| |


Power By: LoxBlog.Com